Heidi Ringsaker
Manager Customer Service, ROCKWOOL Nordics
«Flat organisasjonsstruktur, godt arbeidsmiljø og kompetente kolleger – dette er tre egenskaper som beskriver ROCKWOOL Nordics ganske presist. Jeg liker å lede en avdeling som fokuserer på å optimalisere kvaliteten og effektiviteten for kundene. Dette gjelder både rutinene våre og måten vi gjennomfører dem på. Det er alltid noe å lære, og med denne tankegangen oppnår vi de beste resultatene. Jeg har fått mulighet til å delta på et spennende lederutdanningskurs som tilbys av ROCKWOOL Nordics, som var svært stimulerende faglig så vel som personlig.»
«Jeg er ansvarlig for å sikre at alle ansatte ved min avdeling kjenner til og bruker kvalitetskontrollsystemene våre. For å bidra til å utvikle organisasjonen videre utarbeider jeg forslag til strategier, mål og planer, og jeg bidrar også i det generelle strategiarbeidet i ROCKWOOL Nordics. Jeg liker å utstråle positiv energi; jeg elsker å se mine ansatte takle nye utfordringer, og jeg oppfordrer dem til å ta ansvar og å finne løsninger. Som leder synes jeg det er viktig å kunne gi og motta konstruktiv kritikk – fremfor alt handler arbeidet i konsernet ROCKWOOL om ærlighet, tillit og lojalitet.»
I stillingen som Manager Customer Service er Heidi Ringsaker ansvarlig for alle innkommende ordre og sikrer at kundene får det de har bestilt til riktig tid og i riktig kvantum. Hun begynte i konsernet ROCKWOOL i 2005.